Informasi Lowongan Kerja Terbaru tahun 2013 2014

Subscribe in NewsGator Online
Powered by Blogger.

Info Lowongan Kerja Terbaru di Jakarta

Info Lowongan Kerja Terbaru di Jakarta PT Wijaya Karya Insan Pertiwi company in the construction of mechanical and Electrical, a subsiadiary of PT. Wijaya Karya (Persero) Tbk., Currently we are looking for a professional to build a career with us. Applicants are invited for the following position:


Info Lowongan Kerja Terbaru di Jakarta PT Wijaya Karya Insan Pertiwi
MAINTENANCE PEMBANGKIT – Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Having min 2 years experience. at same area
  • Male, min Diploma Degree D3 in Teknik Mesin, Elektro Arus Kuat
  • Can work deep team
  • Having english-speaking ability (active and passive)

OPERATOR PEMBANGKIT – Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Having min 2 years experience. at same area
  • Male, min Diploma Degree D3 in Teknik Mesin, Elektro Arus Kuat
  • Can work deep team
  • Having english-speaking ability (active and passive)

SUPERVISOR CIVIL – Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Have the honour resident at devastated area
  • min’s education. D3 is Civil Tech Majors Tech, Machine, Elektro is Strength Current
  • min’s job experience. 3 years at same area
  • Having ability in mekanikal’s construction & elektrikal Power Plant, Industrial Plant, & Oil Gases

ESTIMATOR – Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Man / woman
  • Bachelor Degree S1 in Civil Engineering, Machine, Elektro is Strength Current
  • Min job experience. 2 years at same area
  • Can work independent ala and under pressure
  • Gaining control Pictured Auto Cad / Tech

If you think you are the right candidate to join our team, please send your complete CV with recent photograph and application letter to :
PT Wijaya Karya Insan Pertiwi
Gedung Menara MTH Lantai 17 Jl MT Haryono Kav 23 Jakarta Selatan 12820
Info Lowongan Kerja di Jakarta PT Wijaya Karya Insan Pertiwi deadline 31 Desember 2012.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Lowongan Kerja di Jakarta / Lowongan Kerja Terbaru dengan judul Info Lowongan Kerja Terbaru di Jakarta. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://lowongankerja2013jakarta.blogspot.com/2012/12/info-lowongan-kerja-terbaru-di-jakarta.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Tuti -